Thursday, 10 April 2014

Small heart in heart

Slh satu hobi sy adalah menangis.. sy nangis bile sedih..bile sakit..bile geram/marah..infact baca novel or tgk tv or movie pun  sy bole nangis teresak2..

tp sy jarang sgt nangis sbb kecik ati..ever since sy jd team leader ive trained myself to be more strong..more patient n less sensitive..y? Bcoz I hv to take care of thousands heart especially my 12 hearts in office instead of mine only..

N hari ni sy sedar sy rupanya manusia biasa sj..x ckup tabah..x ckup kental..sbb ttp rs sedih bile org2 yg tersayang buat mcm tu..hmmm...out of nowhere my tears dropped..so terpaksa pg toilet..eh, habit lama tu..haha..tp sedih still ble tgk dorg semua blk msk ofis happy2..OMG! Hatiku senipis kulit bwg..n stress level increased until hbs time keje..maka hujan pun turun lg..

Sekian, terima kasih..

2 comments:

Miss Layaleya said...

I feel u.. saya pn murah dgn air mata.. stay strong! *hugs*

lama x jumpa kan??

♥readikara♥ said...

I feel u 2 my dear..tq..jom2 kite jumpe..hehe